انجمن دفاتر خدمات ICT روستایی کشور

  عدم واریز مبلغ یارانه نقدی به حساب افرادی که از طریق سامانه رفاهی ثبت نام کرده و شماره حساب آن‌ها تأیید نشده است.   اقدام: این گونه…

banner
گروه پست بانک
گروه پست
گروه مخابرات
گروه آموزش
گروه نرم افزار
گروه استانی
گروه خدمات
گروه اقتصادی
گروه اجتماعی
گروه فناوری اطلاعات
گروه روستا
گروه سایر بانکها
گروه مناسبت ها
جشنواره ها
براي اطلاع از آپديت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

آخرين ارسال هاي انجمن
 
عدم واریز مبلغ یارانه نقدی به حساب افرادی که از طریق سامانه رفاهی ثبت نام کرده و شماره حساب آن‌ها تأیید نشده است.
 
اقدام: این گونه افراد باید به سازمان هدفمند کردن یارانه‌ها  یا شعبات آن‌ها مراجعه نمایند.
 
افراد بد سرپرست یا دارای اختلاف با سرپرست خانوار (به دلیل طلاق) که خواهان تغییر سرپرست خانوار خود هستند.
 
اقدام: این گونه افراد باید با در دست داشتن مدارک به فرمانداری شهرستان خود یا شعبات آن‌ها مراجعه نمایند.
 
افراد فاقد کارت ملی یا دارای هر گونه مغایرت بین مشخصات کارت ملی آن‌ها و اطلاعات موجود در سامانه.
 
اقدام: این گونه افراد باید با در دست داشتن مدارک به دفاتر ثبت احوال شهرستان خود و یا شعبات آن‌ها مراجعه نمایند.
تکلیف افرادی که اقساط خانگی دارند چه می شود؟  

مبلغ اقساط از درآمد خانواده کم نمی شود. یعنی درآمد کل خانواده بدون کسر مبالغی از جمله اقساط، اجاره خانه و... مورد نظر است.

نحوه ثبت نام متقاضیان بازنشسته نیروهای مسلح
 کلیه بازنشستگان نیروهای مسلح (لشکری) که قبل از ثبت نام بازنشسته شده اند و هم اکنون قصد دریافت یارانه مرحله دوم هدفمندی یارانه ها را دارند، می توانند برای ثبت نام به دفا تر خدمات الکترونیکی سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) در سراسر کشور مراجعه و نسبت به ثبت نام خود و خانواده تحت تکفل اقدام نمایند
اگر افرادی بعد از ثبت نام یارانه به آنها تعلق نگرفت، چه باید بکنند؟
در صورتی که شرایط فردی برای یارانه نقدی احراز نشود می‌تواند در کمیسیون‌های ماده 10 که مستقر در فرمانداری‌ها و استانداری‌های کشور مستقر هستند اعتراض خود را ثبت کنند.

آیا می توان اطلاعات ثبت شده را اصلاح کرد؟
 با توجه به اینکه تنها یکبار می توان ثبت نام نمود، پیشنهاد می شود پیش از ورود به سامانه، ابتدا اطلاعات شماره ملی افراد تحت تکفل خود که برای آنان یارانه دریافت کرده اید را یادداشت نموده و سپس اقدام به ثبت نام نمایید. لازم به ذکر است که بعد از ثبت نهایی و خروج از سامانه، امکان اصلاح وجود ندارد.بر طبق اعلام مسئولین سازمان هدفمندی یارانه ها، زمان اصلاح و تغییرات در مشخصات درج شده در سامانه در مراحل بعدی اعلام خواهد شد.
در مورد ثبت تغییرات تعداد خانوار( تولد، ازدواج، طلاق و فوت) چه باید کرد؟
ج: در صورتی که تغییرات تعداد خانوار از طریق پلیس +10 تا تاریخ 22 اسفند ماه 1392 اعلام شده باشد و یا بطور خودکار از طریق اداره ثبت احوال اعلام گردیده باشد، سرپرست جدید با مراجعه به بانک و ثبت حساب یارانه ای در سامانه سازمان می تواند ثبت نام نماید درغیر اینصورت توصیه می شود تغییرات تعداد خانوار و یا ثبت نام خانوارهای جدید به زمان دیگری که پس از پایان مهلت ثبت نام انجام خواهد شد موکول گردد.
افرادی که پیامک دریافت نکرده اند
سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها گفت: متقاضیان دریافت یارانه فاز دوم هدفمندی یارانه ها که ثبت نام خود را انجام داده، اما تاکنون پیامک کد رهگیری را دریافت نکرده اند در روزهای آتی این پیامک را دریافت خواهند کرد.

به گفته وی، دریافت پیام ثبت نام با موفقیت انجام شد، به معنای موفقیت در انجام ثبت نام است و متقاضیان نباید نگرانی در خصوص انجام ثبت نام خود داشته باشند.

چگونه می توان اطلاعات یارانه را ویرایش کرد ؟

طبق اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه ها، با توجه به اینکه تنها یکبار می توان ثبت نام نمود، پیشنهاد می شود پیش از ورود به سامانه، ابتدا اطلاعات شماره ملی افراد تحت تکفل خود که برای آنان یارانه دریافت کرده اید را یادداشت نموده و سپس اقدام به ثبت نام نمایید. لازم به ذکر است که بعد از ثبت نهایی و خروج از سامانه، امکان اصلاح وجود ندارد.

بر طبق اعلام مسئولین سازمان هدفمندی یارانه ها، زمان اصلاح و تغییرات در مشخصات درج شده در سامانه در مراحل بعدی اعلام خواهد شد.

چگونه نحوه جدا کردن خانوار:

توجه مهم: با توجه به اعلام مسئولین دولتی، زوج هایی که تصمیم به جدا کردن یارانه خود دارند، فعلا در لیست خانواده های خود ثبت نام نمایند تا در زمانی که توسط دولت مشخص می شود اقدام به جدا کردن یارانه ها نمایند.

مدارک مورد نیاز دفاتر خدماتی پلیس +10:

  1. مدارک شناسایی پدر زوج و زوجه شامل کارت ملی، شناسنامه و کپی مدارک
  2. مدارک شناسایی زوج و زوجه شامل کارت ملی و کپی شناسنامه و کپی مدارک
  3. اصل و کپی عقدنامه رسمی زوجین

* نکته قابل توجه:

  1. با توجه به مراحل اداری، یک تا دوماه تا دریافت یارانه زمان صرف خواهد شد.


:: مطالب مرتبط: تعداد دفاتر خدمات ارتباط روستایی ICT‌ استان زنجان 240 دفتر می باشد , پست بانک، بانک تخصصی ICT کشور برای ایجاد اشتغال و رونق , فراخوان جشنواره های دوستداران کتاب و ترویج کتابخوانی در روستا , جشنواره مهرماه (سومین جشنواره ) ویژه پرتال شارژ دفاتر ICT روستایی , توزیع هدایای دومین جشنواره کارت شارژ ویژه دفاتر , حضور و خواسته های اعضای هیئت مدیره دفاتر ICT در همایش مدیران پست کشور , افزایش جوایز جشنواره اسفند ماه ویژه دفاتر , جشنواره اسفند ماه ویژه دفاتر , آيا قبوض جرايم با همين منوي پرداخت قبوض سيميا پرداخت ميشه؟ , دفاتر تهران ,
نويسنده
نويسنده : مدیریت
تاريخ : [شنبه 23 فروردين 1393 ] [ 10:8]
تاريخ
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی
مطالب پربازدید





















پشتيباني
 
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 549
کل نظرات کل نظرات : 315
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاين افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 915

کاربران آنلاين کاربران آنلاين

آمار بازديد آمار بازديد
بازديد امروز بازديد امروز : 38
بارديد ديروز بارديد ديروز : 299
ورودي امروز گوگل ورودي امروز گوگل : 2
ورودي گوگل ديروز ورودي گوگل ديروز : 27
بازديد هفته بازديد هفته : 448
بازديد ماه بازديد ماه : 2,175
بازديد سال بازديد سال : 154,805
بازديد کلي بازديد کلي : 693,473

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ي پيآِ ي پي : 54.161.168.87
مرورگر مرورگر :
سيستم عامل سيستم عامل :